.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مداح اهل بیت باشید، نه مداح قدرت!

درپی درج خبر حمایت بسیج جامعه مداح از محمود احمدی نژاد و نام بردن از جناب غلامرضا سازگار، شاعر و مداح اهل بیت(ع) در خبرگزاری باصداقت! فارس، وی با رد حمایت از نامزدها و اطلاع نداشتن از درج این خبر اظهار داشت: دستگاه مولی السعدا، امام الاولیا، مولی الکونین، حضرت اباعبدالله الحسین علیه افضل صلوات المصلین شکوه و عظمت خود را از حضرت باریتعالی دارد و جایگاهی بس رفیع تر از آن دارد که خدای ناکرده به بازی گرفته شود، تبلیغات انتخاباتی به هیچ روی واجب تر از صیانت مجالس ذکر روضه نیست.

به گزارش خبرنگار آینده وی در واکنش به اقدام عجیب افرادی چون منصور ارضی، محمود کریمی و سعید حدادیان در حضور در میتینگ انتخاباتی احمدی نژاد و خرج مداحی در آن گفت: آیا بهتر نبود به جای آنکه ذاکران به خدمت سیاستمداران بروند و در نشستهای تبلیغاتی شرکت جویند، شان خود را حفظ و به دستگاه مولای خود خدمت نمایند؟ شان مدحت اهل بیت عصمت و طهارت چنان است که باید از شائبه مدح اهالی قدرت و سیاست پاسداری شود. ورزشکاران، هنرپیشگان و دیگر متخصصان جامعه اگر حمایت خود را اعلام کنند آیا قضات محترم نیز می توانند چنین کنند؟ نظامیان چطور؟

سازگار افزود: اگر کسی سرباز امام حسین علیه السلام است، چطور آزاد باشد؟ ما پیرو علمای اسلام هستیم و از ایشان درس خود را اخذ می کنیم و همه چیز را سر جای خود به رسمیت می شناسیم.

وی در پایان گفت: بنده به همین واسطه اعلام می دارم از هیچ شخص یا حزبی اعلام حمایت نکرده ام و همواره از انتخابات پرشکوه و سالم دفاع و حمایت نموده ام و به تمامی صاحبدلان ودلسوختگان توصیه می کنم از تحمیل غیر اخلاقی حمایتهای کذب به برادران ذاکر و مداح جلوگیری نمایند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.